18 December, 2010

Astronos astronos

sebenarnya taknak update blog pun.
tapi bila rasa macam dah lama terbiar, ( hari? malas nak kire )
so aku pun update je lah.... ( desperado )

muahahaha -.-'

malam2 ni, layan kawan yang sekepala-malam-malam-mereng memang best. bhaha. terkeluar ayat gelak lama. kalau kau tau la, or follow blog aku dulu, siap ada post pasal bhahaha memeng ni.

taknak cakap pasal ni. tengok ni.

www.twitter.com/gummydead

dah dah. tak de apa pun yang aku nak tunjukkan dalam gambar atas lalala~ 
cuma, semalam baru balik sini. tukar topik kejap. bai!

mulai 10 dec, aku da tak berani nak jadi ork ork aka burung hantu lagi. sebab, ada kes, aku kena-tangkap-sebab-online sampai pukul 4 pagi oleh ibu ku. hah, ketahuan. u'o'ow, kamu ketahuan -.-' so, sekarang paling lambat pun, pukul 1. kesian betul.

muahaha -.-'

 
Template by suckmylolly.com - background image by snazzyspace